به عنوان یک پلت فرم اصلی برای تبلیغات نقطه فروش (POP) ، صفحه نمایش های کارتونی POP عمدتاً به وظایف زیر خدمت می کنند:
خرید های ناگهانی را تحریک کنید
با استفاده از طراحی سه بعدی و قیمت گذاری چشمگیر، آنها به طور مستقیم تصمیمات خرید مصرف کنندگان را تحریک می کنند و آنها را به ویژه برای تبلیغات محصولات جدید و فروش محدود زمان مناسب می کنند.
ارتباطات اطلاعات موثر
با استفاده از ترکیبی از گرافیک و متن برای نمایش سریع نقاط فروش محصول و اطلاعات تخفیف، آنها کمبود توضیح کارکنان فروشگاه را تکمیل می کنند.
ایجاد فضای مناسب
از رنگ های پر جنب و جوش و طرح های خلاقانه (مانند طرح های تعطیلات) برای انرژی بخشیدن به فروشگاه و ایجاد یک محیط خرید عمیق استفاده کنید.
ارتقا صفحه نمایش پویا
حل یکسانی قفسه های سنتی با تنظیم انعطاف پذیر زاویه نمایش محصولات از طریق سازه های متحرک.
تصویر برند را تقویت کنید
استفاده از یک طراحی یکپارچه VI (لوگو شرکت، رنگ های استاندارد و غیره) باعث افزایش شناخت نام تجاری می شود در حالی که همزمان یک رویکرد سازگار با محیط زیست را منتقل می کند.
فروشنده ساکت
به طور مداوم اطلاعات محصول را در ساعات خرید بدون نظارت ارائه دهید و هزینه های نیروی کار را کاهش دهید.
با استفاده از مواد بازیافتی مانند کاغذ موج دار، ظرفیت حمل (تا 120 کیلوگرم) را با دوستانه بودن محیط زیست متعادل می کند.
طراحی سبک وزن هزینه های لجستیکی را بیش از 60٪ کاهش می دهد و از استفاده مجدد پشتیبانی می کند.